Ahsenmom ben 2. Dozu da yaptırdım geçen gün doktoruma da sormadım ilk doz için sormuştum aşını ol aksatma falan demişti o yüzden ikinciyi de yaptırdım ama sagllik ocağından 3. Doz için gun verdiler onu anlamadım bende tetanoz benim bildiğim 2 doz vuruluyordu, doğumdan sonra da bı doz vurduracaksin dediler