Ahsenmom benim de 27.haftam. Bana da şeker yüklemesi yerine açlık tokluk şekeri baktırdı. Eğer açlık tokluk şekerin normal değerin dışında çıkarsa o zaman şeker yüklemesi yaptırırız dedi. Tetenoz içinse yaptır dedi. Allah korusun paslı çiviye falan bassak sıkıntı yani aşısız olmak.