kizilimmsi Ahsenmom 5 doza tamamlanması gerekiyormus sonrasında bi daha ömür boyu vurulmuyormuşsun. Doktorunuz 1 doz yeterli dediyse yeterlidir diğerlerini belki diğer hamileliklerinizde filan tamamlamayı normal görmüştür
teacherozlem Ahsenmom iki sene önce elimi cam kesti dikiş atacaklardı sanırım 5. Dozum oldu bu sebeple belki hiç yapılmaz