Deletedmom_85 ya ben asgari ücrete zam isteyeni de zam yapılmasını da hiiiç anlamlı bulmuyorum açıkçası. Şimdi asgari ücreti 5bin yapsa ne 10bin yapsa ne aynı oranda hayata da zam gelecek. Kaşıkla verecek kepçeyle alacak. Sanıyor musunuz ki zammı duyan ev sahipleri kiraları uçurmayacak sanıyor musunuz ki zammı duyan gıda sektörü yine markete girenleri ağlatmayacak sanıyor musunuz ki petrol fiyatları yine zirveye ulaşacak ve daha bir sürü şey.. zam yapıldıkça insanı helak olan bir ülke varsa o da sadece Türkiye Cumhuriyeti’dir.