5250den fazla olacağını zannetmiyorum. Onu da işveren ödüyor diye bol keseden hali olur yani.. memura gene yüzde 3 yüzde 5..
5250 net maaşın brütü düşününce işverenler işten çıkarmalara başlar, elden bi kısmını geri almalar başlar, daha az insana daha çok yük bindirme başlar..
Maaş zammı yerine ülke ekonomisine çözüm bulunmalı..
Üniversitede 500₺ kredimle mis gibi takıldığımı hatırlarım, şimdi 500₺ye bi hafta geçinemem..