Deletedmom70006 Maaslara her zam geldiğinde yaşam kalitemiz daha da düşüyor.
Şu cümlenize o kadar katılıyorum, o kadar haklısınız ki…
Her şey olduğu yerinde satsa ama alım gücüne çözüm bulsalar, insanlar kafasına Göre eder belirlemede, böyle olmayacak. Denetleme sıfır. Gözetim sıfır. Eee nasıl çözüm olacak?