Canım 2-3 yaş arası çocukların danışmanlığını yaptığım bi okulda aynı şekilde down sendromlu bi çocuğumuz vardı, inanın diğerlerinden hiçbir farkı yoktu. Hatta tuvalet eğitimi vs diğerlerinde hala yokken onda vardı. Gelişim olarak sadece biraz daha minyondu. Aileside saolsun hep özel eğitimle destekliyorlardı ve o kadar temizdiki herkese sarılıyor sürekli gülümsüyordu. Siz harika bir seçim yapmışsınız. Rabbim evladınızla mutlu huzurlu sağlıklı niiice yıllar geçirmeyi nasip etsin size. 🌸🌸