Merve-bulut ilk gebelik olduğu için korkuyoruz zaten malesef. Bugün sağlık ocağına gittim ebe ile konuştum bebek büyüyor baskı yapıyor bu da normal dedi. İdrar kaçabilir bunu su sanabilirsiniz dikkat edin. Dün başıma geldi aşağı vura vura mesaneye baskı yapmış. Bir de baktım ki su akıyor. Hastaneye gittik derhal ped koydular devamı yoktu tabi anlaşıldı idrar olduğu. Sonra dediler ki su kokmaz idrar kokar buna çok dikkat et.
Ama korkuttu tabi. Sizin haftanız benden daha ileride yinede dikkat edin tabi istirahat edin bolca. Leke olursa derhal doktora.