Merve-bulut @uraz_ve_annesi- evet yaa ben zaten sezeryan düşünüyorum bakalım doktor ne dicek 38 haftada alıyolar sezeryan olunca sabretse bir ay daha
Merve-bulut @Rabia-66 valla merak ettim kız 😂bildirim kısmında resim yükle var ordan yapılıyor diye biliyorum bende bir kere yaptım
Ruveyda_baskapan uraz_ve_annesi- regl olacakmışım gibi hissediyorum bazen , sanki böbrek ağrısı gibi sırtıma minik ağrılar giriyor ama 1 dakika bile sürmüyor . Yattığım yerden zor kalkar oldum ahhh ahhhh
uraz_ve_annesi- Merve-bulut doktorum bebeğe bulaşır falan demedi normal doğum düşünüyoruz enfeksiyonun tek sıkıntısı erken doğum riski dedi 31+5te nstye başlattı sancı falan çıkmadı daha 15 güne bir kontrol+nst devam edeceğiz bir süre dedi bakalım 😬
Merve-bulut @uraz_ve_annesi- ay hadi inşallah 38.haftaya kadarda bir şey çıkmaz tek avazda kurtulursun inşallah canım 🥰
Ruveyda_baskapan uraz_ve_annesi- kullanıyorum canım pek faydasını görmüyorum bence yada görüyorum bilmiyorum 😀