ikizlerinannesi97 Mervee3831 çook haklısınız benimde aynı durum 2 gebeliğimin doktoru senelerdir hiç başkasına gitmedim başka doktorda doğum yapmak istemiyorum bakalım hakkımızda hayırlısı 🤲😊
Mervee3831 2koftemom benim 3. Doğumum olacak kızlarımda 38 haftalık yatış yaptım su btmesinden bundada aynısı olur diye korkuyorum
Mervee3831 2koftemom iyiki gitmişim bebeğim yan duruş pozisyonu almıs geri dönmüş bide kalp atışları cok hızlıydı 2. Nstm biraz düzeldi.Çarsamba bida cagırdı doktorum dönmezse sezeryana alıcak
Mervee3831 Burcuerol ben doktoruma sordum bikacqün sehir dısında olacakmıs burda olduğum zaman acılden giris yap beni ara dedi
Burcuerol Mervee3831 aaa benimki direk bir hafta yokum dedi 🤦♀️🤦♀️böyle bir şey olabilir mi özel hastane olucak bide
zeynepdurunun_annesi Mervee3831 benim hastanem 13-14 temmuzda normal çalışacakmış sadece bayram tatilinde nöbetçi doktorlar olucak
Mervee3831 Ruveyda_baskapan benim doktorum 4 gun memleketine gideckmiş sonra gelecekmiş arayınca gelirim dedi.Ama carsamba doğuma alacak büyük ihtimal
minikmucizemmmmmmm Mervee3831 özel hastaneler çalışıyor olabilir canım şimdiden randevu almayı deneyin
Mervee3831 minikmucizemmmmmmm amin canım inşallah hepimiz sağlıkla kavusalım bebeklerimize kolaylıkla
Mervee3831 Kızlar benim doktorum 4 gün bayram tatilinden sonra poliklinkte olacağım dedi yani çalısacakmıs belkide hastaneye göre değişiyor.Özel sektör sonucta doktorlarınıza sorun bence