Mervee3831 benim 36+5 haftalık dün gittim kontrole normalde haftalık gidiyorum artık , bayramda 9 10 gün yokuz acillerde günlük 500 hasta bakar buralar kaynar mümkün olduğunca gelmemeye çalış bebeğin hareketlerini iyi takip et dedi . Bayramdan sonra nst yaparız tekrar dedi ama o zamana benim doğuma 5 gün falan kalmış oluyor buradaki tarihe göre bende napcam bilmiyorum bayramdan önce bir kez daha giderim diyordum bayramdan sonra gelirsin artık dedi şehir hastanesinde doktorum