Balbirbebeksahibi Güzel annelerim hiçbirinizi üzmek istemiyorum ama bende 3. Bebeğimde içtim yeri geldi paket yeri geldi 5 10 tane kontrollerde iyiydi 37+4 de 3460 Gr 52 cm doğdu ama ben sadece 2 dk dan bile az gördüm sadece opebildim ve annemler küvözde giderken video çekmişler o kadar 1 hafta göremedim gittim geldim yalvardım 1 dk emzireyim diye yoğun bakım doktoru yok dedi 1 hafta nasıl geçecek dedim hergün aradım bilgi aldım süt sağıp götürdüm kapıdan yalvardım giremezsin buraya dediler nası kapıda belki sesini duyarım diye bekledim ahh bi bilseniz şuan 4.ye gebeyim inanın deliriyorum bazen ama diyorum yok içme sen bu defa yapma ağlıyorum içemiyorum diye ama doğumdan sonra paket paket iç diyorum yaşadıklarımı ben biliyorum yalvarırım çok zor ama azaltın yeri gelsin 1 gün içmeyin ama yapmayın yapmamaya çalışın benim çektiklerimi Rabb’im kimseye çektirmesin