Balbirbebeksahibi Arkadaşımın bebeği sigara yüzünden çok düşük ağırlıklı ve erken doğdu. Suyu tamamen bitmişti. İlk doğumu normal olmasına rağmen bu bebeği zorunlu sezaryen oldu gelişemediği için. Eşi de kendi de bayağı fazla sigara içiyordu.
Geçen gün amcamın kızının nişanına gittim. Açık havadaydı güya. O kadar çok sigara içen vardı ki açık havada bile çok etkilendim ben. Günlerce keşke nişana gitmeseydim, dedim. Biz bile bu kadar etkilenirken minicik bebekler ne yapsın?
Sizi anlamaya çalışıyorum, daha önce hiç sigara içmediğim için yeterince anlayamıyorum. Sizi eleştirmeye de hakkım yok. Sadece üzülüyorum. Umarım bir şekilde tiksinir ve bırakırsınız.