Balbirbebeksahibi kesinlikle yargılamak için yazmıyorum inanın sizi üzmekte değil amacım ama iki bebeğini başka nedenlerden karnında kaybeden ve zor bela hamile kalabilen bir anne adayı olarak söylüyorum ki bebeğinize birşey olduğunda bunun sigaradan kaynaklı olmadığını bilseniz bile canınız öyle bir yanıyor ve kendinizi öyle bir suçluyorsunuz ki bunun altından kalkabilmek çok çok zor 😞 iki bebeğimi kaybettim ama nasıl hayatta kalabildim inanın bilmiyorum ve bu bebeğime hamile kaldığımda kendime dedim ki tamam iç sigarayı ama bu kadar bebek isterken ve bunu elde edebilmek için bu kadar zorlanırken buna birşey olursa dayanabilecek misin buna?madem çocuğun olsun istiyorsun içmeyeceksin bu sigarayı,net!!!bıraktım 🙏🙏ilk zamanlar işyerinde çok zorlandım ama geçti şükür 28.haftam bitmek üzere 1 nefes dahi içmedim başlamayı da hiç istemiyorum bebeğim için sigara artık olmamalı hayatımda…yani demem o ki karnınızdaki mucize motive etsin sizi onun için bırakın gitsin bu da bebeğinizin size ilk hediyesi olsun🙏🙏sağlıkla doğurmanız dileğiyle🙏🙏