Balbirbebeksahibi insallah bi sorun cıkmaz canım benim kardesimde hamileligi boyunca kullandı masallah cocugunda hic bi sıkıntı cıkmadı 1.5 yasında suan bende hamileligin 6 haftalıkken bıraktım yani paketimi bitirdim esimden otlanmaya basladım sonra o wermemeye bsladı bi iki fırt o yaktıgı zaman cekmeye basladım boylelikle bıraktım yani suan tiksiniyorum sigaradan esim ictigi zaman bile midem bulanıo icme diorum sen bi zamanlar sigarayı icmiodun yiyodun dio nasıl iciodum die hayret ediorum fazla bi zamanda olmadı halbuki kiminin bebegine bisey olmaz kimininkine olur sen yine bi sekilde azalt zararın neresinden donersen kar aklına geldikce baska seylerle ugras hmen canım istedi yakayım dme yani benim icinde zor oldu canım her istediginde yakmadım erteledim hep bi yarım saat sonra icsem bsy olmaz dedim kendimi cerez meywe flan onlarla kandırdım hep