tugbamommm postu okurken denk geldim elektronik sigara dayımın ciğerini söndürdü ve doktor kesinlikle elektronik sigaraya bağlı, dedi çok fazla elektronik sigara içip cigeri sönen varmış bizde çok şaşırdık normal sigara daha zararlı diye onu içiyordu halbuki dayımın neler çektiğini bu, süreçte kendi gözlerimle gördüm lütfen sizde bir doktorunuza danışın canınız daha fazla yanmasın