Gulhan46 ErhanKubra 2 tane erken gebelik testi yaptım çıkmadı ,ovülasyon yaptım meğerse yumurtlama dönemindeymişim
ogretmenHnmm ErhanKubra hafiften sanci var kasiklarimda.bir de batma oluyor ara ara dün akşam da bıçak kesigi gibi agri oldu ya adet olacak ya da bebis var bilmiyorum. Normalde adetime 2 gün kala sancilaniyordum şimdi bir haftadan fazla varkem agrimaya basladi
Rumuz5838 Gulhan46 gebelik testi neden yaptınız ki adetinize kaç gün var? Hamile olmayasınız . Ovulasyon testinde de gebelik öğreniliyor ya onun için soruyorum
Gulhan46 Rumuz5838 bir önceki adet bitiminde ovülasyon yapmaya başlamadım,ya gebelik olsaydı çıkardı erkem gebelik testinde ,ovülasyon yapmamıştım yani takibini yapmadım ,akıntım vardı ovülasyon testi de yapayım dedim meğer yumurtlama dönemiymiş 7 temmuz bat