ErhanKubra Belirtileriniz neler yada test yapan var mı bugün arkadaşımın ilk denemede hamile olduğunu öğrendim Benim bu ay son artık bırakıcam denemeyi silicem uygulamayı artık çok sıkıldım yoruldum
Sudesu_1 ErhanKubra arkadaşınızın batı ne zman ki erken gebelik mi yaptı ? Benım 8 Temmuz bat adet bitti yumurtlama oldu sonra sancılar devam edıyordu taki düne kadar bugün sancı kalmadı sadece yorgunluk var . Kaşık sancısı adet olacakmışım gibiydi bacaklarıma ayaklarıma belime vuruyor du senin belirtiler var mı?
ogretmenHnmm ErhanKubra benimki de 7 temmuz bu ay ovulasyon testiyle takip ettik bir kac ay once pco olduğumu öğrendim ve bu ay testle yumurta takibi yapmaya karar verdim iyiki yapmışım 25.günde çatlamayi gördüm çünkü. Belirti midir bilmem ama hafiften sancim var ara ara da batmalar oluyor. Test yapmadim daha erken diye düşünüyorum
tecrubesizanneadayi12 Sudesu_1 benimde aynı belirtiler vardı canım adetin geçer geçmez test yap 2 haftalık hamileyim ama hala adet olacakmış gibi ağrım var
2oglus Benimde bat 8 10 temmuz test yapmak için çok erken. Ama belim çok ağrıyor kasıklarım da ağrı ve batma var göğüs ucu acısı var ve hassaslaşti şimdiden umitlenmek istemiyorum rabbim hepimizin gönlüne göre versin inşallah 🤲
Sudesu_1 ogretmenHnmm evet erken benım de 8 Temmuz bat sancılar var ara ara giriyor ama bilmıyorum rüyamda test yaptım 2 çizgi kıpkırmızı gördüm 😂
ogretmenHnmm Sudesu_1 bende hep öyle rüyalar görüyorum her ay mutlaka görürüm bir kac defa ama gerçek olmadi 😂 bu ara da rüyamda hep yavru kedi görüyorum 3 tane
Sudesu_1 ogretmenHnmm üçüz mü doğuracaksın yoksa kız 😂 bende ddm bana bir mesaj mı veriliyor acaba ama herkes görüyor demekki rüyayı 🤣