Kubraalp Sudesu_1 10 nu canım benim dün ve bugün sabah uyandığımda aşırı şekilde iki saat neredeyse mide bulantısı çektim. Bel ağrısı ve kaşık ağrılarımda çoğalmaya başladı.
ogretmenHnmm ErhanKubra hafiften sanci var kasiklarimda.bir de batma oluyor ara ara dün akşam da bıçak kesigi gibi agri oldu ya adet olacak ya da bebis var bilmiyorum. Normalde adetime 2 gün kala sancilaniyordum şimdi bir haftadan fazla varkem agrimaya basladi
ErhanKubra ogretmenHnmm hadi inşallah vardır inşallah hayırlısı ile 🤲benim hiç bir belirtim yok sadece 2 gündür başım ağrıyor çok fazla
ogretmenHnmm ErhanKubra inşallah canım Allah bekleyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻 baş ağrısı da mi belirtiymis ki bende de vardı bir kac gündür bas ağrısı hafiften de ben uyku duzeninden diye düşünüyordum
Gulhan46 Rumuz5838 bir önceki adet bitiminde ovülasyon yapmaya başlamadım,ya gebelik olsaydı çıkardı erkem gebelik testinde ,ovülasyon yapmamıştım yani takibini yapmadım ,akıntım vardı ovülasyon testi de yapayım dedim meğer yumurtlama dönemiymiş 7 temmuz bat
Venus_ ErhanKubra bende 1 senedir deniyorum olmuyor. Bu ay ilk defa femara ve rahim duvarını kalınlaştırıcı bi ilaç verdi doktorum. Femarayı 5 gün içtikten sonra gel yumurtaya bakarız çatlatma iğnesi veririm dedi. 20 haziran gittim yumurtlamanın10. Günüydü daha yumurta çatlamış iğneye gerek yok dedi. 4 temmuzda test yap dedi ama benim 7 temmuz adet gösteriyor eğer döllenme olduysa bugün yapsam çıkar mı acaba?
ogretmenHnmm Venus_ catlamadan itibaren 14 say o zaman adet günün oluyor eger 14 gunu geçtiyse testte cikar
ErhanKubra Venus_ bence bekle bi kaç gün daha. ben test yaptım dün erken biliyorum ama yine dayanamadım negatif 7 temmuz benimde olsa çıkardı bence inşallah Rabbim hepimize nasip eder
Venus_ ogretmenHnmm bugün 14. Gün ama adetim 4 gün sonraya gösteriyor erken döllenme oldu eğer olduysa çünkü yumurtlamamın 10. Günüydü doktor çatlamış dediğinde. Bilemedim artık test yapmayada korkuyorum yine aynı sonuç çıkar diye🥲 hayırlısı bakalımm inşallah hepimiz güzel haberler alırız
ogretmenHnmm Venus_ o zaman adet günün bugündür canım bazen adetimiz gunundrn once geliyor diye paylasiyoruz ya erken yumurtlamadam dolayi oluyormus iste senin adet günün bugün test yap varsa çıkar ya da biraz daha bekleyeyim kesimlessin dersen catlamadan 17 gün sonra test yap o zaman daha kesin olur
ogretmenHnmm Venus_ mesela benim yumurtlamam 23 24.gun oldu catlamam 25.gun oldu normalde adetim 32 gunde bir oluyordu sat 31 mayis bat 2 temmuz olması gerekirken gec yunurtladigim icin otomatikmen 7 temmuz oldu
Venus_ ogretmenHnmm yaptım şimdi ve yine negatif.. üzülmemek elde değil gerçekten .. bilmiyorum Allahım herşeyin en iyisini bilir ama insan bazen gerçekten yoruluyor.. Ne diyeyim Rabbim büyük her isteyene aratmasın inşallah. Bugün negatif çıktı ama bi kaç gün daha bekleyip adetim geçerse yine yaparım ama umut kalmıyor bazen..
ogretmenHnmm Venus_ bir kac gün sonra tekrarla canım testi moralini bozma inşallah vardır. Bak benim daha günüm var merak ediyorum tutacak mi tutmayacak mi diye ilk defa ovulasyon testi kullandim bu ay öyle denedim bu sefer de ne yapayim olana kadar her türlü yolu deneyecegiz 7 aydir deniyoruz gebelik planladigimiz ilk ay kimyasal gebelik yasadim arti bir kac ay önce de pco oldugumu öğrendim yani ondan gec oldu galiba yumurtlama. Kafana takma hiçbir seyi doktorum bana öyle demişti stres yapma dedi her seyi bosverdigimiz zaman olacak belki de. Hicbir sey senden daha değerli değil kendinizden baska kimseniz yok o ruh halimizin kimsenin anladığı da yok o yüzden bosver akisina birak Biraz uzun oldu hakkini helal et
Venus_ ogretmenHnmm Helal olsun canım benimm❤️ Allah razı olsun tanımadan bile birbirimize destek oluyoruz çünkü gerçekten bu durumu yaşayaman bilmez hissedemez. Üzülmek umut kesmek istemiyorum biliyorum Rabbimin bir bildiği var ama bazen insanın elinde olmuyor. İnşallah senin güzel haberlerini alırım. Rabbim senin gönlüne göre versin en yakın zamanda o güzel mutlu haberi al inşallah🙏🏻 Hep birlikte bu yolda tüm bekleyenleri Rabbim sevindirsin beni de inşallah🦋
ogretmenHnmm Venus_ amin canım benim inşallah Rabbim tüm anne olmak isteyenlere haber bekleyenlere nasip etsin inşallah 🤲🏻💕