Melekozkan41 Ozge_5516 beni ebe aradı ama onun öncesinde ilk aşıyı olmaya gittiğimde demişti bir ay sonra gel tekrar diye
Ozge_5516 Melekozkan41 bni hic aramadilar 21 haftalik oldum ilk doza bile aramadilar burda grmesem haberim olmayacak birde yrn memlekete gidicem vurulmadim diye bir sirun olur mu
Melekozkan41 Ozge_5516 yok sağlık ocağına gittiğinde sor ama ebeye ne zaman yaptircam diye ben ilk aşımı kaç haftalık vurulduğumu unuttum siz genede bir sorun ebeye
Ozge_5516 Melekozkan41 aşımı oldum 1 ay sonra yine çağırdı valla iyi ki burasi var burda okumasam asim kalacaktı tesekkur happy moom ve caaanim değerli happy mom ailesi 😁
Melekozkan41 Ozge_5516 sevindim kuzum senin adına ama inşallah hafif atlatırsın ben çok ağır atlatiyorum ama inşallah siz iyi atlatirsiniz ☺️🌸
Ravzaemine123 Melekozkan41 be de salı günü oldum ilk dozda da grip oldum kötü.oldum.bundada soğuk soğuk ter attim resmen dökülüyor um bide çalışıyorum ayakta üzülüyorum resmen
Melekozkan41 Ravzaemine123 evet çok ağır atlatiyoruz bazıları olarak bende ilkinde grip oldum aşıyı ikinci dozuda daha 2 gün oluyo olalı mahvoldum elim ayağım tutmadı resmen yataktan kalkamadım ama bugün daha iyiyim hamdolsun dün ölüyodum resmen🌸🌸
Ozge_5516 Melekozkan41 oglende vuruldum suanlik biseyim yok ins olmaz cnm masallah diyelim😊gecmis olsun sizede ins çabuk atlatrsinz
Melekozkan41 Ravzaemine123 sağol kuzum sanada geçmiş olsun evet çalışırken çok çok daha zordur Allah yardımcımız olsun inşallah 🤗🤗 herşey evlatlarımız için 🥰❤️
myangelson Melekozkan41 bende 2 gün önce oldum 2. Dozumu baş ağrısı yaptı bende hala ağrıyor bir de halsizlik var aşının yan etkisi mıymış bu da acaba bende hasta oluyorum sanıyorum 😂
naimegrbz Melekozkan41 bendede öyle oldu ilkinde sorun yaşamadım ama 2. sinde 1 hafta ayağa kalkamadım hele kolumu hiç oynatamadım öyle ağrıdı yani
Melekozkan41 naimegrbz doğrudur canım benimde ilkinde grip sonrasında halsizlik bitkinlik vb vb bordürü şey yaşadım bir gecede ama geçti hamdolsun 🤗🤲🌸