Kızlar selamlar ben dün tetanoz 2 Ci dozumu oldum fakat ilkinde de aşı dan sonra grip ve vücut kırıklığı yaşamıştım şimdi dün gene 2 Ci dozumu oldum fakat heryerim dökülüyo gene grip gibi bişey oldu 26+2 haftalık olduk bide büyüdüğü için heralde sırtım belim kaburgalarım falan çok ağrıyo tetanoz aşısın dan sonra böyle bişey yaşayan oldumu acaba?