gozdeyagci Melekozkan41 benim de kolumun ağrısı 2 gündür geçmedi. Korona aşısı bile bu kadar yapmadı beni. Bu tetanız aşısı her seferinde böyle yapıyor
Melekozkan41 gozdeyagci evet gerçekten zor bı asiymis bende 2 doz oldum bide doğumdan 3 ay sonra var dedi ebe nasıl olcak bilmiyorum şuan yatiriyo ama bebek olunca nasıl olucak bilmem😢😢