deletedmom213 Uçağa binmeden önce ikinci bir x-ray ve bilet gösterme kısmı var, gümrük diyorlar galiba. Oradan bir tek uçan yolcular geçebiliyor. Orada sorma ihtimalleri/yetkileri var mı?
Ben şunun için soruyorum; benim haftam henüz erken (21.hafta) , ama karnım çok çıktı daha büyük haftalarda gibi duruyor. Haliyle rapor almadan gideceğim. Beni riske sokar mı bu durum sence? Doktora seyahat edeceğimi söyledim, rahatlıkla gidebilirsin rapora ihtiyacın Yok dedi doğal olarak.