deletedmom213 ikimizde kabin memuruyuz ve sanıyorum anlatımlarınızdan aynı şirketteyiz. Ama şu yorumu okuduktan sonra sizinle aynı uçakta uçmak ister miydim emin değilim. Bizim işimiz sabır ve özveri isterken burda birine kezban diyerek ve aynı zamanda onun gibisini çok gördüm derken üzücü bir yorum yapmışsınız yolcularınız hakkında.. ki benimde takıldıgım insanları yanlış yönlendirdiniz. Uzun yıllardır uçuyorum demissiniz buna ragmen yukarda ki bir çok yorumunuz da yanlıştı. Bizim şirkette yolcu beyanı esas diye birşey varken amir ister raporu gibi birseyden bile bahsetmeniz. Bende uzun yıllardır uçuyorum şirketimizde amirin rapor sorma isteme yetkisi olduğunu bir tek sizden duydum. Check in de gösterip kanıtladiktan sonra uçağa gelen kimseye rapor sormadık bugüne kadar. Zira Amerika uçuşları buna örnek. Doğumdan en kısa süre sonra yenileme eğitimine katılmanızı tavsiye ederim. En basitinden göz göre göre çocuk 15 kiloyken ailesi 11 kilo dediği için puset vermek zorundayız değil mi? Bunu hatırlayın lütfen.