gigi tek kabin memuru değil bütün ekibin onay verip bildirilmesi sonucu indiriliyor. Bu bir kural. Raporunuz varsa zaten size birşey demiyor kabin memuru. Ama raporunuz yoksa ve karnınız büyükse indirme hakkına sahip. Bunu yaparken size tazminatınızı da ödüyor bilet paranızıda ödüyor. Giyim kuşamına göre değilde mesela ben uçarken başıma gelen bir olayı anlatayım. Saç sakal bir birine karışmış biri (tipini anlamanız için dedim) ve yanında bir kadın vardı. Adam kadına sürekli şiddet uygulayıp duruyordu kadın ağlıyordu kimsede sesini çıkarmıyordu. kadın onunla gitmek istemediğini boşanmak istediğini mırıldandıkça adam hem sözlü hem fiziksel şiddeti dayıyordu kadına. Kabin memuru adamı indirdi kadın tek uçtu. Uçakta şiddet eğiliminde biri ile uçamayız dendi gerekçe buydu. Çok haklı bir gerekçeydi bence olayda pegasusta yaşandı. Yani şimdi siz 37 haftalıksınız 35 im diye rapor aldınız havada doğum başladı rapor 35 evrakta sahtecilik dannn doktorun meslekten men e kadar yolu var. Hava yolları anne hakkında dava açabilir (avukat arkadaş daha iyi bilir) bebek tehlikeye girecek hani bunları değerlendirmek lazım. Yoksa kabin memuru son adet tarihiniz? Diye soru sormuyor. Ben 34.haftamda raporla uçtum ama karnım yoktu söylemesem hayatta anlamazlardı. Ama hem uçak görevlileri hemde kendi sağlığım için dürüstlük şart diye düşünüyorum. Yoksa sen yaz günü kaban giydin diye kimse seni uçaktan indirmiyor. Önce uçakta onaylanıyor sonra dışarı bildiriliyor sonra indiriliyor ki bence çok mantıklı (gerektiği yerde) bu arada sarhoş kişiyle uçtum demişsiniz şikayet etseydiniz (gözden kaçması ihtimalini düşünerek diyorum) gereken yapılırdı. Telefonla konuştuğu için indirilene de şahit oldum 3. Uyarı yapılmasına rağmen (şahsen yanına gidilip) yine de kapatmadığı için uçaktan indirildi 🤷🏼♀️ Çok mantıklı geliyor bana