Ipeksari57 aysnrsvs Çok geçmiş olsun bazsn alınmıyor diye duydum bazen de alınıyor dediğiniz gibi değişkenlik olabiliyor yeter ki iyi olsun bebeklerimiz herşey onlar için Rabbim acılarını göstermesin 🙏
aysnrsvs Ipeksari57 amin kuzum erken doğum riskim vs yokken ciğer geliştirici vurulmamistim çok şükür sorun yaşamadık gelişimle ilgili 2.5 aylik oldu bile
Ecemselmaarslan Smnr_ensar bende 35.haftadayim ve rahim de çok baskı var ciğer geliştirici yapıldı sancim cikti geçen hafya
Habibe_ Ecemselmaarslan bende geceden beri çok fazla rahim ağrısı hissediyorum,ağrı bir anda saplanıyor geçiyor sonra bidaha oluyor haraketimi kısıtlıyor resmen bebek baş aşağı 34+4 ün hastaneye gitsem mi bilmiyorum ya
Ecemselmaarslan Habibe_ alta kafası ile baskı yapıyor muhtemelen yani ağrın da olursa kesinlikle git eğer sancı da çıkarsa ciğer geliştirici yapılır daha güvenli olur canım bence
Ipeksari57 Azimeka Bir de gelişim olarak da ileride olup gelişimini yeterli görürlerse demek ki her bebeği küveze almıyorlar
Habibe_ Ecemselmaarslan rahimde yumuşama var dedi , açılma yok nst sancı da yok, ağrılarını takip et eğer çoğalırsa gel dedi ilk gebelik olduğu için yavaş ilerler diye
Aydabu36 Smnr_ensar ben yaptim ilk oglumda cok sukur erkenden fark edildigi icin ciger gelistirici igne olmustum hicbir sorun olmadi cok sukur 🤲❤️
naznhrb Geçmiş olsun hiçbir ağrıyı hafife almasın kimse lütfen bende 2 gündür hastanedeyim 4 cm açıklık sancı ve en son nişanım da geldi bakalım ne kadar daha dayancak erken gelmemek için 33+4 biraz daha sabır etse inşallah gelirsede sağlıkla gelir
Beyza_18 naznhrb gelmemesi için hastane de bişi yaptılar mı şuan benim de 2 cm açıklık var gece serum yedim bidaha gitmem gerekiyor mu bilmiyorum evdeyim şuan da
Ipeksari57 aysnrsvs Oy maşallah Rabbim acısını göstermesin canım benim çok sevindim bebeğinin iyi olmasına 🤍🤗