benimde belim de ve kasıklarımda ağrı var adet olucakmışım gibi aynı ağrılar bacaklarıma vuruyor kalkamıyorum resmen ve arada karnımın içine gaz sancısı gibi ağrılarda giriyor 34 haftalığım doktora gidiyorum nstde sancı çıkmıyor ama ağrılarım çok fazla ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum 😭