Sevvalll Ben Meram akademiye gidiyorum normal muayene 295 TL falandı sanırım ama doğum paketi var ben ondan aldım 8500 TL doktorumun adı Saide Tülin Yaman gerçekten mükemmel bir doktor :)
Sevvalll KiymetUzr KiymetUzr medovaya hiç gitmedim medline a gittim bir kere Nil okurdu sanırım doktorun adı , gerçekten o kadar itici ve ilgisizdi ki asla tavsiye etmiyorum
Sevvalll KiymetUzr !))) KiymetUzr 10 kere doktor muayenesi Tarama testleri Nts ler Şeker yüklemeleri vs hepsi var Doğumdan sonra da bebeğin il muayeneleri falan da dahil
Xxfatma Sevvalll Nil okur medicanada canim aynen katılıyorum hiç tavsiye etmiyorum girmenizle çıkmanız bir oluyor
Betullyillmazx Sedam42 ben 13+3 de öğrendim kız dedi kuzum hala kız yani doğru şekilde söyledi erkenden
Sevvalll Betullyillmazx O kadar para verip gidiyoruz , kadının bir dönmediği kalıyor ya böyle iş mi olur daha şikayet edeceğim onu da fırsatım olmadı
Betullyillmazx Sevvalll anlamadığım o kadar şikayete nasıl hala mesleğe devam edebildigi.. kesinlikle hakkınızı arayın yazık günah. Paranla rezil oluyosun.. devlete zaten bu yüzden gitmiyoruz.. özelde de böyle yapilcaksa işimiz var valla canım
Kndmr04 Dilekmm91 Ben 6. Haftadan beridir oraya gidiyorum Zehra küçük Aydın’a gayette memnunum güler yüzlü detaylı anlatımı güzel yönlendirmesi var. Sezeryan ve normal doğum 5 bin. Muayne 200 sanırım ama eşim asker olduğu için biz indirimlerden faydalanıyoruz.
Dilekmm91 Bende doktor araysinidayim medicanada Hüsni Alptekin var bilgisi olan var mı nasıl bir doktor
Beyza001 Dilekmm91 ben hüsnü hocaya gidiyorum canım çok memnum tavsiye ederim işinin ehli bir doktor verilmesi gereken bilgileri veriyor gereksiz korkutmuyor gerçekten iyi bi doktor
Serife_1503 Dilekmm91 ben hüsnü alptekine gidiyorum alanında gerçekten uzman bi ameliyat sürecim oldu benim hepsini o gerçekleştirdi muayene ücreti 350₺
Busra_05 Dilekmm91 ben Hüsnü Alptekin e gidiyorum canım memnunum bilgisine kendisine uyguladığı tedavilere güveniyorum gayet güzel ilgilenip bilgi veriyor ama böyle sıcakkanlı güler yüzlü sevecen bir doktor arıyorsan değil 😂 çok resmi
Zuzumo 3442 Canım medicana Rengin karatayli önerim Allah razı olsun çok ilgiliydi daha bugün doğum yaptım minigim 38 haftalik geldi sezeryan oldum ücret 6 bin ödedik
Dilekmm91 Beyza001 ya gerçekten mi bende haftaya gidecem sezeryan doğumu hoca kabul ederse eğer onunla yapmayı düşünüyorum ama tedirginim biraz ya doktoru hiç bilmiyorum
Sevvalll Betullyillmazx ediyorlar işte.ama Allah bildiği gibi yapsın onları .gerçekten paramızla rezil oluyoruz
Haticeeklyc Ben Özel Büyük şehir hastanesi Hacer yavşana gidiyorum. Memnunum şuanlık doktorumdan 4500 normal doğum 5500 sezeryan, muayene ücreti 250 tl.
kubrakaan Ben Medicana rengin karatayli ya gidiyorum doğum paketi yaptık 9 kontrol artı doğum 5 bin TL
Cinarsaitinannesi kubrakaan doğum paketini ne zaman yaptırdınız çünkü mayis ayi itibariyle paketli hasta kabul etmiyor diye biliyorum siz daha önceki tarihte mi yaptırdınız
Aysecik96 kubrakaan merhaba bende rengin hanıma gidiyorum ama dogum paketi anlasması bitmişti sompo ile o yuzden yapamamıstım acaba yenilendimi ne zman yaptırdınız sigortayı ?
Pskglzr kubrakaan ben bir hafta önce sordum hastaneye doğum paketi yok dediler bende Rengin hocaya gidiyorum. Ne zaman yaptırdınız ve nasıl yaptırdınız acaba?