Dilekmm91 Beyza001 ya gerçekten mi bende haftaya gidecem sezeryan doğumu hoca kabul ederse eğer onunla yapmayı düşünüyorum ama tedirginim biraz ya doktoru hiç bilmiyorum
Beyza001 Dilekmm91 hiç tedirgin olma çok iyi bir doktor ben hamile olmadan önce de onunla devam ediyordum şimdi de aynı şekilde
Sevvalll Betullyillmazx ediyorlar işte.ama Allah bildiği gibi yapsın onları .gerçekten paramızla rezil oluyoruz
Busra4226 3442 tatlım çok olduğunun farkındayım benim bebegimin kalbinde sorun oldugu ıcın takıplı oldugum kalp doktorunun oldugu hastanede dogum yapmam gereklı mecburen burdayım ama doktorlarımdan aşırı memnunum
Kadriyearslan 3442 ben Meram tıpa gidiyorum herşey ücretsiz sadece doktor ücreti 244 TL Kazım Gezginç doktor iyi ancak çok yoğun bayram sonu Rengin Karatay’lıya geçeceğim☺️
Ranammmm KiymetUzr Benim doktorumda fatih yılmaz dı doğumuda orda yaptım kendisi mükemmel bir doktor ☺️
KiymetUzr Ranammmm doktor önerisiyle gittim kendisine Bende inşallah kendisinde yapcam Doğum ücretlerini biliyor musun
Kadriyearslan 3442 normal 5.000 sezeryan 10.000 diye biliyorum ben sormadım ama orda sorarlarken duymuştum 😂