Sedam42 canım bende bir kere o doktora gitmiştim çok güzel herşeyini anlattı herşeyine baktı memnun kaldım ilçesindeyim ben devamlı Konya’ya gidip gelemiyorum ama orda olsam yine ona giderdim. Bana 14 haftalıkken kıza benziyor dedi cinsiyet partisi falan yaptım ama detaylıda erkek olduğunu öğrendim 🤣 33 haftadayım yine erkek değişmedi