designermom Ecee_0661 38+6 dayım canım erdemle suni ile Doğumum var insallah sancım gelir de kendiliğinden normal ilerler süreç
designermom naimegrbz ben hamilelikte hep beyaz akıntı görüyordum canım çok ayakta kalınca geliyordu ondan olabilir mi acaba zaten yeşil koyu sarı tehlikeliymiş enfeksiyon olabileceği icin
naimegrbz designermom ya böyle beyaz değil şeffaf renkte beyaz akıntım oluyor ama bu şeffaf aynı fotoğraftaki gibi sünüyor baya koyu slime gibi aynı
Nunu19 Kızlar 34 haftaligim benden de böyle şeyler geliyor 4 gündür ama bu kafat fazla değil parça parça geliyor. Yavaştan açılma mı başlamış oluyor acaba.
Aysedmts designermom bana gebe okulundaki hemşire yeşil akıntın olursa hastaneye gel demişti canım istersen bi hastaneye git ne olur ne olmaz
designermom Aysedmts doktoruma sordum da vajinal muayeneden de olabilir dedi 12 saat sonra sancın başlarda nişandır dedi
Busraseyma designermom canım benim korkacağın bi durum yok benden bu şekilden bundan daha fazla.geldi 2 gün önce bugün kanlı bi şekilde 2 kez geldi sancılar gelene kadar beklemek en iyisi
Busraseyma designermom dün doktordaydım bebeğin kanala girdiğini 1 cm açılmam olduğunu söyledi korkulacak birşey yok yani
Seymaben designermom nisan kuzum bu ayrica hicte tiksinecek birsey yok 😘aynisi banada olmustu bazilari nisan degil demisti nisan kanli olur falan demislerdi doktorum kanli olmasina gerek yok demisti hayirlisiyla kavus minigine en yakin zamanda insallah🥰
Betulfurkan19 designermom bu şey 14.hafta da bende de geldi ama bana hep iltihaptir dediler doktora da gitmedim o yüzden. Şuan 20.haftadayiz sağlıkla devam ediyoruz çok şükür
kurum975 2 gün boyle geldi sonra kanlı geldi benim ama nişanmış gittigimde açilmam olmustu serklaj oldum
ikicocuklubiranne designermom merhaba nasılsınız bugün doğumunuzu başlatacaklardı bildiğim kadarıyla 🤲🏻
Senle1 designermom bnde de gelir sürekli canm hatta bnmki dha büyük oluo rengi fln herşeyi aynı 25 haftalığım doktoruma atmıştım intaap dedi
designermom ikicocuklubiranne merhaba evet 8 saat suni sancı aldım ama sezaryene döndü ben istedim şeker hastasi oldugum icin suni sancı dozunu cok veremiyorlardı sancım olmuyodu cok açılmam da olmuyordu beklemekten sıkıldım ben de sezaryen oldum 😁😁