designermom Kızlar çekiniyorum foto atmaya kimseyi tiksindirmemek icin cok yoğun bir akıntı geldi yeşilimsi uzayan şekilde doktor dun alttan açıklığıma baktı ondan midir acaba nisan mi
Ecee_0661 designermom Canım bende şimdi anket actim acaba nisanmi akintimi diye benden gelen beyazdi ama kap kati sumuksu biseydi bende emin olamadim sen kacinci haftadasin
benimmdunyamm designermom yeşil olmuyor diyorlar sanırım genelde beyaz veya beyaz kanlı gibi olur diyorlar
Babymomhappy designermom canım evet nişan gelmiş çatal muanesinden sonra kahverengimsi leke geliyor ama telaş yapmana gerek yok nişan geldikten hemen sonrada doğum oluyormuş haftalar sonrada. Benim 36. Haftada geldi aynı senin gibi şuan 38+1 iz gelen giden yok
Eda_krkmz Neden tiksinelim bizim de başımıza gelicek cnm bide istemsizce idrar gibi geliyo diyolar ama öyle mi geldiii senden
Ecee_0661 designermom Canım bendende neredeyse bu kadar geldi ama beniki beyazdıı seninki sarı bence nişan bu kaçıncı haftadasın şuan dikkat et sancin falan gelirse direk git ama doktorunada bilgi ver
Seymaben designermom nisan kuzum bu ayrica hicte tiksinecek birsey yok 😘aynisi banada olmustu bazilari nisan degil demisti nisan kanli olur falan demislerdi doktorum kanli olmasina gerek yok demisti hayirlisiyla kavus minigine en yakin zamanda insallah🥰
Busraseyma designermom canım benim korkacağın bi durum yok benden bu şekilden bundan daha fazla.geldi 2 gün önce bugün kanlı bi şekilde 2 kez geldi sancılar gelene kadar beklemek en iyisi
Busraseyma designermom dün doktordaydım bebeğin kanala girdiğini 1 cm açılmam olduğunu söyledi korkulacak birşey yok yani
kurum975 benımde boyleydi sonra kanlı gelmeye başladı gittigimde 2 cm acıklıgım vardi doktorunuza sorun yada acile gidin bence
designermom Babymomhappy evet o kahverengi lekeler falan baya oldu bi gittim yoğun şekilde görünce bunu şaşırdım
Babymomhappy designermom düzenli sancın yada suyun gelmez ise içini ferah tut canım. Kaçıncı haftadaydın
designermom naimegrbz ben hamilelikte hep beyaz akıntı görüyordum canım çok ayakta kalınca geliyordu ondan olabilir mi acaba zaten yeşil koyu sarı tehlikeliymiş enfeksiyon olabileceği icin
designermom Ecee_0661 38+6 dayım canım erdemle suni ile Doğumum var insallah sancım gelir de kendiliğinden normal ilerler süreç