ikicocuklubiranne dogumhanede benim doktorum suni sancı verildiğinde ara sıra ailesiyle görüştürün dedi doğumhane kapısında konuştuk ailemle bir kaç kez.Onun dışında tek kalıyorsunuz odalarda sancıyı çekerken tek basinasiniz benim sancım şiddetlenmedi cok 8 saatte onun icin cok zor olmadı insallah sizin icin de öyle olur telefonu hasta mahremiyeti icin almıyorlar bana da cok saçma geldi cunku odada tek kalıyorsun telefon oyaliyordu ama aldılar malesef.Oraya girince onluk giyiyorsun telefonu kıyafetlerle birlikte onlar alıp ailenize teslim ediyor.Benim yatış yapıldığında 3 cm açıklığım vardı 8 saatte hic ilerlemedi yoğun sancı da veremiyorlardı şekerimden dolayı ondan beklemek istemedim.Doktorum sabahı bulabilir doğumun dedi akşam 4 gibi ben de sezaryene alın dedim.Zaten sancı hic hissetmiyordum.Ben VIP odada kaldım.Daha once serklaj olduğumda normal odada kalmıştım onlar ücretsiz ve 2 kisilik oluyor arada perde güvenlik devamlı fazla kişileri çıkarıyor erkeklere genelde izin vermiyorlar falan o süreci rahat yasamak istedim.VIP oda 750₺ günlük düşünürseniz.Es baska kişi fark etmiyor pek kalabalığa ve gelene gidene karışılmıyor orada