minismom yok kardeşime takılmıyorum bende dolayı içime korku basio oflayıp duyuyorum dua da okusam mideme vuruyor o his ikisinide etkiliyorum elimde olmuyor onlar herşeyi yapıo yerimden kıpırdatmiolar sagolasin bide onların çabasını goruyorum yine hayal kırıklığı olursa napicam diyorum hiç bisi yapamiom die oturduğum yattım yerden neler geçio kafamdan iş gc yapsam zaman geçerdi ama işte yasak her kontrolde doktorumda diyor hale risklisin tam kritik haftalara geldin dio 3 kere hep hastane başa yıkılınca 4.de tekrar ederse diye insan korkuyor cunki herşeyi kullanıyoruz başkaları kullanıp kucaklarken bizler bi daha bi daha aynı şeyler oluo ve bunun sebebi yok çevrem dede sadece ben böyleleyim ailede de ben sülale de de