minismom iğne kullanırken olmuş zaten arkadasin da benimde öyle oldu 3 kere kalbi durdu sadece pıhtılaşma var en son tüp bebek doktoruna başladım rahimde sorun çıktı düzeltildi şimdi 4.hamileyim ve iğne ye ek olarak çok başka şeyler ekledi rahîm.bebegi atmasın kabul etsin diye yatana kadar bi suru şey içiyorum yürek ağızda geziyoruz aynı kelimeleri duymasak die bunları açıklayamıyor doktorlar dedikleri seu anne baba sağlıklı olsa bile bebek sağlıksız denk geliyor rahimde katıl hücreler olurmuş o yüzden onları baskılamak için başka şeyler kullanıyorum bende Allaha emanet yaşıyoruz 8 hafta 9 hafta olunca kaybettim bende doktor bile korkuyor smdi perşembe kontrol var göğüslerim sizisi durdu içme girdi korku bugün kafayı yiyorum eşimle kardeşlerim yapio işlerimi bana yasak herşey onları bile stres ettim bugün 🙄