Elifimm123 Mutlubebekannee bilgisizlik doktorlarda ki ben kızımı doğurdum 1 kere alttan bakmadı doktorum proftu. Bu buradaki erken çağırdı göremezse 1 hafta bakılırım
Ligarbawood 5.haftada keseyi gördüm 6.haftada bebeği ve kalp atışını gördüm ama duyamadım 7.haftada kalp atışını da duydum hamdolsun 🥰
Mutlubebekannee Busramuratkaplan Bende bu konuyu çok araştırdim ama bunu yalnız doktorlar anlayabilir ultrasonla
ParildayanYildiz Busramuratkaplan hayır canım 6.haftada keseyi görmüştüm henüz bebek oluşmamış demişti doktor 8.haftada hala olmayınca ve kesem 6.haftada kalınca teşhis koyuldu
Den1z_21 Busramuratkaplan bende de oyle olmısdu canm 8 9 10 hafdasına kadar bekledık goremıyoduk ultrasonda kalp atısıda yokdu o zaman anladık kı hıc buyumemıs gıdıb aldırdım sımdı hamıleyım 7 hafdalık olucam gdıcem ultrasona ınsalşah duyarım kalp atısını
Elifimm123 Mutlubebekannee bence gerek yok canım en iyi sonuç veren o ama ben gerek görmüyorum boştan yere geliyor. Sonrasında düşük yapanlarıda duydum diyorum ya kızım doğdu 1 kez bakmadı doktorum o da bilirdi daha iyi görürüz aç ordan bakalım demeyi
pinarsabrii Den1z_21 son regli tarihime göre bugün 6 haftalık olduk. Ama geç döllenme var dedi doktor haftaya ultrasonda net bir şey söyler ancak