Canselyaren senaaltinsoy1 dün 6 hafta 6 da gittim kalp atışı çok yavaş dendi bebeğime iki çocuğumda tam 6 hadtayken gümbür gümbür atıyordu kalpleri Dr size birşey dedi mi bu konu hakkında
senaaltinsoy1 Canselyaren yok bir şey demedi haftaya tekrar gideceğim sonradan normale dönen olmuş inşallah bizimde öyle olur
pinarsabrii Den1z_21 son regli tarihime göre bugün 6 haftalık olduk. Ama geç döllenme var dedi doktor haftaya ultrasonda net bir şey söyler ancak
Damla1995 Elifimm123 5+3 gorduk bebek yoktu henuz icinde 7 hftalikkende bebegi gorduk minicik kalbide atiodu ama net duyulmuyodu. Suan 22 haftdayiz 🤲🌸
Lokum pinarsabrii benim de 23mayis son adet. Tam 5+0haftalikken kese çok zor gördü alttan muayne ile.baya uğraştı doktor
pinarsabrii Lokum Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım 🙏 demek ki senin de geç döllenme ya da geç yumurtlama oldu kuzum benim gibi benim de gözükmedi ayın 6sına çağırdı doktor