Elifimm123 seyma9188 sağlıköa gelsin minik 5 hafta 3 günlük falan oluyor gittiğimde bana erken geldi görmesi için o yüzden sordum canım
ParildayanYildiz pinarsabrii o yüzden kese gozukmemistir işte canım hiç telaş yapma haftaya gözükür o kanama herkeste olmuyo canım illa olması gereken bisey değil hiç takma kafana sağlıkla ilerlesin inşaAllah
pinarsabrii ParildayanYildiz amin canım benim insallah ayın 6sını bekliyorum bakalım kese icin insallah gözükür 🙏
ParildayanYildiz pinarsabrii Allahin izniyle görünür canım folik asit kullanmayı ihmal etme sağlıkla ilerler inşaAllah
Elifimm123 Neseeli bencede görünmez bana ilk kızımda 6. Hafta da sanki oluşuyor kese küçücük dedi 2 hafta sonra gittim kalp atışıyla tamamen keseyi gördük
senaaltinsoy1 ParildayanYildiz benimde önce boş gebeliğim oldu şimdi yine hamileyim kalp atisi zayıf dedi doktor tedirginim bende sağ salim almayı nasip etsin Rabbım herkese
ParildayanYildiz senaaltinsoy1 korkma canım daha çok yeni büyüdüğü içindir inşaAllah bidahaki gitmende gümbür gümbür duyarsın kendini strese sokma bebiş de etkilenir sen güzel düşün
Canselyaren senaaltinsoy1 dün 6 hafta 6 da gittim kalp atışı çok yavaş dendi bebeğime iki çocuğumda tam 6 hadtayken gümbür gümbür atıyordu kalpleri Dr size birşey dedi mi bu konu hakkında
ikicocuk_biranne Elifimm123 valla ilk kızımda 3 haftalıktı kesem gözüktü bebek gözükmemişti 6. Haftada hem kendisini hem kalbini duyduk. Şimdi 4+5 im ama henüz gitmedim hafta sonu gidicem inşallah bakalım dua edin ❤️
Mutlubebekannee Elifimm123 1 hafta daha geç görünüyor evet aynı durumu bende yaşadım vajinal ultrasonla gördük bir hafta daha beklesem karında görünürms
Elifimm123 Mutlubebekannee bilgisizlik doktorlarda ki ben kızımı doğurdum 1 kere alttan bakmadı doktorum proftu. Bu buradaki erken çağırdı göremezse 1 hafta bakılırım