Melos90 iyi insan rolüne bürünmedim gerçek hayatta neysem burda da öyleyim. Sırf kırılmasın diye çok kişiye sustum ama kırılan ben oldum hep. Bu arkadaşı da tanımıyorum bile. Bir de ben yapmacık insanlardan nefret ettiğim için çok şükür öyle bir düşüncem de olmadı ve sen bu üslupla konuşuyorsan bende bunları derim kusura bak.