Ela344 canım 4 gün çok erken en az 10 günü tamamla vardır çıkmaz erken olduğu İçin testte yada olmayada bilir ama en garantisi dediğim gibi bekle bide adet belirtileriyle aynı belirtiler yaşanıyor çoğu kişide ayırt edemiyosun şahsen benim aynı oldu inşallah rabbim gönlüne göre versin sen yine fırsatını buldun mu al testi hatta iki tane al yine dayanamaz yapmak istersen ama 10 . Gün muhakkak tekrar yap 😘