Melos90 konuyu açan arkadaşı da anlamak lazım benim bir tanidigim da eşi asker olduğu için uzun zaman yalnız kalıyordu ve tanımadığı bir yerde yaşamak zorundaydi belki bazen sadece içini rahatlamatmak için yaptığını unutmayalım ne kadar saçma olursa olsun burda bir çok kadınız bence herşeyden önce moral motivasyonumuzu yüksek tutmalıyız birbirimizin sizin tepkiniz normal konuşmalarda sıradan olabilir ama okuyan hangi duyguyla okuyor bilemeyiz o yüzden dediğim gibi kafamıza yatmiyorsa yorum yapmayız olur biter hepinizi seviyorum illaki bir yerde harika deneyimlerini paylaşan kadınlar olacağız gerginliğe gerek yok 👼🏻👼🏻👼🏻