Dilos6342 Deletedmom_85 evet iyi doktorlara denk gelirsen araştırmada herseye bakıyorlar. İnşallah bundan sonrası senin için güzel ilerler ❤️🤲🏻
Edalimm Edanurkeskin kız içki demiyor 😄😄bi arkadaş keçi boynuzu için demiş oda eşimle içtik bi ara demiş
Laylaycizi_96 Elo211 klomen agrı yapıyor cok normal sen dikkat et bol dinlen grip falan olma ben ilk hamileligimi klomen le kalmıstım
Elo211 Laylaycizi_96 bende ilkini klomenle kaldim ama 4yil oldu hatrlamiyorum agri yapmış mıydı falan
Meresss Elo211 istersen bi kontrole git dayanılmıcak ağrıların olursa çok yok diyosanda adetin az kaldıysa bi test filan yap
Kubraalp Deletedmom_85 akrabaları o kadar çok laf ediyorlar ki iki senedir evlisin hani çocuk hani bebek. Babaannesi bile neden çiçek açmadın diyip duruyor sürekli
Kubraalp Deletedmom_85 artık çok sıkıldım. Gerçekten strese giriyorum sürekli düşünüyorum neden olmuyor diye