Deletedmom_85 aaaa gerçekten değişik olmuş. Peki hangi hastanede böyle dediler araştırmada falan mı? Doktor bize öyle diyince 1 ay sonra ürolojiye sıra aldık, doktora anlattık direk test istedi. Hatta şimdi yapalım 12. Ayda da tekrar olmazsa başka testlerle tekrarlayalım demişti. Biz o zaman özele gitmiştik kadın doğum doktorumun olduğu aynı hastanedeydi. Direk yapmaları lazım aslında insanları niye ugrastiriyorlar ki🤦🏻♀️
Vardır bunda da bi hayır diyelim canım, bayramdan sonra bi tekrar doktor araştırın istersen nasipte ne zaman varsa o zaman oluyor ama çaba da gerekli. İnşallah hiç birine gerek kalmadan bu ay güzel haber alırsın 🤲🏻🤲🏻❤️