Hayır maalesef hiç biri yapılmadı. Sadece yumurtalıklara ve hormonlarıma baktı iki doktor da. Gerçekten aklım almıyor en başından hsg çekilmezse, eşim sperm testi vermezse, başka sorun teşkil edecek sorunları gözden geçirmeden, bir sene bekle öyle gel diyorlar. Ya kardeşim tüpler tıkalıysa, sperm de sorun varsa. Nasıl hamile kalmasını bekliyorsunuz bu insanların anlamıyorum. On yıl da geçse sorun varsa olmaz.
Hani diyorlar ya, hiçbir sorun yoksa bir sene bekle. Ne bileyim ben şimdi hiçbir sorunun olup olmadığını? Resmen zaman kaybı. Sorun varsa geçen koca bir yılıma yanıcam başka bir şey değil. Sizin son durum ne şimdi?