Deletedmom_85 eşinden örnek alınması lazım muhakkak. Onda bi sorun varsa boşu boşuna bekleyeceksin. Ben ilk doktora gittim çikolata kistim var diye 6. Ayı bekletti sonra klomen yazdı 1 ay kullandım olmadı tabi. Sonra başka bi doktora gittim. O doktorda bana eşimin de örnek vermesi gerektiğini, eger onda bi sorun varsa boşu boşuna uğraşırız demişti. Bir hastasinda öyle olmuş çünkü kaç ay ilaçlar vs. Kadın kullanmış en son eşi de baktirinca baya sorun çıkmış eşinde. Siz kendiniz canım bi üroloji doktoruna çıkıp durumu anlatabilirsiniz. Zaten onlar yapıyor testi hemde beklememis olursun, bi sorun yoksa da aklınızdaki soru işareti gider. Üroloji doktorları genelde hemen test yapıyor