nurcanumann yaa bir an sevindim. Keşke olsa. Yoksa çok sıkıntı olacak bizim için. En azından muayene olmak istiyordum kendisine kaç gündür onun stresini yaşıyorum. Çok teşekkür ederim gerçekten. İlgin çok mutlu etti canım benim. Bunları nerden kontrol ediyorsun acaba canım. Ben de bakayim