tazeanneveminigi öncelikle kastamonuya hoşgeldiniz .bende 8 ay önce doğum yaptım .hamileliğimin ilk beş ay memlekette geçti 5.aydan sonra Anadolu’da Semih beye gittim çok memnundum .son aylara doğru doğum ücretleri bayaa arttığı için devletede gittim.selma hanıma gittim iki kere aynı zamanda Semih beyede gidiyodum .39 haftayı geçince Semih bey tam 40 haftalık olunca gel doğumu başlatalım suni sancıyla dedi .ben korktuğum için gitmedim .40+2 de kendi sancımla devlet Hastanesi’ne gidip doğum yaptım .iyiki diyorum iyiki devlete gitmişim doğum için .Allah binlerce kere razı olsun doktorundan ebesine hemşiresi ne hepsi mükemmel insanlardı .hepsi çok ilgili güler yüzlü insanlardı .kesim ve dikişim olmasın diye çok özen gösterdiler . Perine masajı yaptı ebem .sıfır kesi ve sıfır dikişle çok rahat bir doğum yaptım .doğumdan sonra ben onlara teşekkür ederken onlarda bana teşekkür etti .Allah razı olsun bizi yormadın ne desek yaptın kolayca doğurdun ,ne kendini nede bizi yormadın dediler .doğum yaptığım gün taburcu oldum .