nslhninat 😅 ben de öyle düşünüyorum. Serklajlıydım çatı muayenesi olduktan sonra serklaj dikişimi de aldı o gün kendimi çok kastığım için çok canım yandı, o muayene esnasında dikişleri aldıktan sonra sürekli emin misin normal doğum istediğine daha bu acıya dayanamıyorsun normal doğumda bunun bin katı acı çekeceksin falan dedi. Epiduralden hiç bahsetmedi mesela istersen yaparız diye. Doğum sabahı da hastaneye erken gittik ebeler ilgilendi sürekli doktorla iletişim halinde olarak. Açılma var mı diye bakacakları sıra da yine çok canım yandı bi ara hiç baktıramadım, bi yandan sancı çekiyorum bi yandan ebeler başımda azarlıyor gibi baktırmıyor doktor bey sezaryene alırız yoksa diyorlar ben hala normal istiyorum diyorum. Normal olmaması için bi sebep yok çünkü, açılmam daha 1 cm di sabah gittiğimizde baya saat geçti açılma olmadı eve de göndermediler suni sancı verdiler yavaş yavaş bi açılma oldu en son epidural yapalım istersen dedi ebe o sırada kabul edip yaptırdık çok sürmeden zaten doğumhaneye aldılar en son geldi doktor bi kaç ıkınmaya da hemen oldu