Yazgul_kurt21 @"Fatoscecen"dün gece 2 de geldim öncede vardi ağrim 24 haftalıkkende acilmamamdan dolayı dikiş attırdım simdide sancılar rahat bırakmıyor ufaklık erken gelecek bu gidişle
Yazgul_kurt21 @"Fatoscecen"az önce nst ye bağladılar sancı cıktı biraz iki gündür cekiyodum ama makinada cıkmıyodu doktoru bekliyoruz bakalım nolacak
Yazgul_kurt21 @"Fatoscecen"sabah sancı cıkmıştı bende önceden Konyada erken acılma oldugu için dikiş attırmıştım tekrar oraya sevk verdiler
Fatoscecen Yazgul_kurt21 ya insallah bi sorun çıkmaz cnm.korkma stres falan yapma inşallah sağ Salim kucağına alırsın 🙏🙏🙏🙏
Fatoscecen Yazgul_kurt21 ya bnmde sancılarım ara ara oluyor. Sarı akıntım oldu ama çok değildi, bide karnımda sertleşme oluyor seninde öyle miydi
Yazgul_kurt21 @"Fatoscecen"burda sancılar 60 a kadar cıktı bendede beyaz akıntı oluyor yatışim yapıldı doktoru beklıyorum
_Berna_ Fatoscecen Bana da o haftalarda erken doğum riski demişlerdi 1 hafta hastanede yattım ama 38+4′e kadar geldim. Gönlünü rahat tutmaya bak🤗
Fatoscecen _Berna_ bn hastanede yatmadım doktor ciğer geliştirici iğne verdi 10 gün snra tekrar gel dedi.sizdede sancı bide sertleşme mi oluyordu