Bende 33 haftalık benimde bugün nts sancı çıktı 1cm açıklık var rahim ağzı kısalığı dedi tedavi başlaması lazım ama hastanede yer yoktu başka hastaneye sevk etti yada perşembeyi bekle dedi kafam allak bullak bebek küçük daha bakalım sancım artarsa gitçem